Tarne & tagastamine

Kohaletoimetamine 

  1. Tigart veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Tigart veebipoe arvelduskontole. 
  2. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõesed ja kehtivad andmed. 
  3. Tigart ei vastuta Toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui Toode on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Tigart ei saanud mõjutada ega ette näha. 
    1. Kohaletoimetamise viisid ja aeg:
    2. Tigart postitab tellimuse maksimaalselt 5 (viie) tööpäeva jooksul pärast tellimuse eest tasumist. Üldjuhul jõuab tellitud kaup tellijani 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Maksimaalne tarneaeg on 7 (seitse) tööpäeva.
    3. Smartposti pakiautomaati (2,60€, TASUTA transport ostusummale alates 100€ Eesti piires)
    4. Tulen ise järele (Tartu, kokkuleppel) Välismaale saatmiseks tuleb valida tellimuse vormistamisel saatmismeetodiks „Euroopa“ või „Ülejäänud maailim“. Välismaale tellides ei kehti tasuta postitus alates 100€.
  4. Tellitud toode peab kohale jõudma tervena ja kinnises pakendis. Kui pakend on transpordil viga saanud, siis palun anna sellest koheselt teada tigart e-posti teel info@rauavark.eu 
  5. Tigart kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui Toode on jõudnud Omniva või Smartposti pakiautomaati.

Toote tagastamine või ümbervahetamine 

  1. Peale toote kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 
  2. Tarbija peab Toote tagastama 14 päeva jooksul peale ostu. 
  3. Toote tagastamise- ja ümbervahetamise kulud katab RAUAVÄRK OÜ. 
  4. Tigart tagastab tagastamisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, toote maksumuse. Postikulu ei kuulu tagastamisele. 
  5. Toode peab olema orginaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud. Toode peab olema kasutusjälgedeta– vastasel juhul on Tigartil õigus tagastatud tootest keelduda. 
  6. Kui tagastatav Toode (ja Toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Tigarti-st või Toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Tigarti-l õigus tasaarvestada Toote väärtuse vähenemine Tarbija poolt Toote eest tasutud ning Tarbijale tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Tigart Tarbijale avalduse. 
  7. Juhul, kui Tarbija ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Tarbijal õigus kaasata Toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Tarbija ja Tigart vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks. 
  8. Toote tagastamiseks või ümbervahetamiseks tuleb Tarbijal esitada Toote ostust taganemise soov e-posti teel. Tarbija saadab vabas vormis avalduse e-posti aadressile info@rauavark.eu. Tigart vastab saadetud avaldusele 5 tööpäeva jooksul ja annab Tarbijale juhtnöörid, kuidas Toode tagastada või ümber vahetada. 
  9. Toote ümber vahetamine 
  10. Toote ümbervahetamise korral paneb Tigart Tarbijale uue soovitud Toote teele niipea, kui on ümbervahetamisele kuuluva Toote kätte saanud. Uus toode jõuab Tarbijani sama kiiresti kui tavaostu korral; 
  11. Ümbervahetamisel teistsuguse toote vastu ilma veenva põhjenduseta lisandub postitasu. 
  12. Tigart ei saa alati garanteerida Toodete ümbervahetamise võimalust, sest Tooteid on laos piiratud koguses. Juhul, kui Tarbija asendustoodet ei leia, tagastab Tigart Tarbijale ostusumma. 
  13. Tigart ei vastuta Toodetel lasuvate puuduste eest, mis on tekkinud: 
    1. Kliendist tulenevatel põhjustel; 
    2. Toote mittesihipärase kasutamise tõttu; 
    3. Toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuse mittejärgimise või hoolduse mittetegemise tõttu;